Marko Maksimainen senaattoriksi #79763

Warkauden Nuorkauppakamarin perinteisessä itsenäisyyspäivänaaton gaalassa senaattorin arvon sai Marko Maksimainen. Marko on ollut aktiivinen jäsen vuodesta 2013 alkaen. Kamarivuosina Marko on toiminut kuudessa eri hallitusvirassa Warkauden Nuorkauppakamarissa sekä kahdessa virassa alueellisesti. Puheenjohtajana Marko oli Warkaudessa vuonna 2018.

Marko Maksimainen
Marko Maksimainen senaattoriksi #79763

Markoa on vienyt kamariuralla eteenpäin viehätys ihmisiin ja kouluttautumiseen. Kouluttaja-akatemia ja viralliset JCI-koulutukset ovat tulleet tutuiksi vuosien saatossa, kuin myös Warkauden Nuorkauppakamarin koko projektikirjo messuista ja festareista lähtien. Tekeminen ja ihmisten kanssa toimiminen ovat aina innostaneet Markoa mukaan reissuihin.

Marko tunnetaan erittäin mukavana ja helposti lähestyttävänä henkilönä. Hän haluaa aina auttaa kamarilaista kehittymään ja on valmis tekemään kaikkensa kamarin menestymisen eteen. Vuosien aikana Marko on osallistunut 25 kokoukseen ja hänet tunnetaan laajasti.

You may also like...