Alue D:n kunniajäsenyys on nyt haettavissa!

D-logo_vihreä
Nyt se on totta ja haettavissa, Alue D:n aluekunniajäsenyys!
Onko kamarinne jäsen tehnyt huomattavan paljon alueemme hyväksi ja ansaitsisi mielestänne aluekunniajäsenyyden? Me uskomme, että näitä Deen tyyppejä löytyy alueeltamme joka niemestä ja notkelmasta.

Aluekunniajäsenen arvonimi voidaan myöntää jäsenkamarin hakemuksesta henkilölle, joka on toiminut merkittävällä tavalla Alue D:n hyväksi. Aluekunniajäsenyys edellyttää vähintään 3 vuoden jäsenyyttä alueella sekä suurta panostusta kamaritoiminnan ja erityisesti Alue D:n hyväksi. Panostus on voinut näkyä sekä oman osaamisen että alueen kehittämisenä aluejohtoryhmän ja/tai kouluttajan ominaisuudessa.

Aluekunniajäsenyys oikeuttaa osallistumaan alueella D järjestettäviin tapahtumiin. Aluekunniajäsenyyden myöntämisestä päättää Alue D Tuki Ry:n hallitus. Hakemuksia käsitellään kaksi kertaa vuodessa. Ensimmäinen haku päättyy 30.6.2015 ja toinen 31.1.2016. Aluekunniajäsenyyden myöntämisestä peritään maksu, joka on vuonna 2015 100€. Maksun suuruudesta päättävät Alue D:n puheenjohtajat vuosittain.

Tarkemmat ohjeet hakemiseen löytyvät alla olevasta hakemuksesta.

Aluekunniajäsenyys – hakulomake ja ohjeet

You may also like...