Miten mäkihyppy ja D:n aluevuosikokous kohtaavat?

Alue D:n ”D-tyylin aluevuosikokouksen” järjestää tänä vuonna Warkauden Nkk. Kokous järjestetään 27.-29.3.  Sport&Spa Hotel Vesileppiksessä Leppävirralla. Kokouspäällikkönä toimii Sanna Lehtomäki. Eija Tervonen kyseli Sannalta miten kokousjärjestelyt etenee.

Sanna, miksi kokous järjestetään juuri Leppävirralla ja mitä D-tyyli kokouksen nimessä tarkoittaa? –Warkauden Nkk:n toiminta-alueeseen kuuluvat Varkauden lisäksi ympäryskunnat, joihin Leppävirta kuuluu. Halusimme kokouspaikan valinnalla viedä nuorkauppakamari toimintaa Leppävirralle, jossa on myös tarjolla oivalliset puitteet kokouksen järjestämiseksi. D-tyyli-nimi johdettiin sanaleikistä V-tyyli – tyyli, jonka aikansa edelläkävijä, mäkihyppääjä Jan Boklöv, kehitti omaan tekemiseensä uskoen muiden mielipiteistä huolimatta. Samaa rohkeutta ja uskoa on myös Suomen Nuorkauppakamareiden alue D:llä ja D-Tyyli 2015 aluevuosikokouksessa starttaamme huikean kahden kansallisen kokouksen vuoden alueellamme.
Miten D-tyyli sitten näkyy kokouksessa? –Sporttisuus näkyy sekä kokoustiimin tekemisessä että viikonlopun ohjelmassa. Virallisen ohjelman lisäksi tarjoamme kaikille mahdollisuuden osallistua D-Tyylin sporttiohjemaan ja tulojuhlassa kilpaillaan vakavaakin vakavammat ”kamarien väliset” – kisat. D-tyyliin kuuluu tekemisen meininki ja sen hengessä vierailemme myös kahdessa paikallisessa yrityksessä. Sporttihenkisiä yllätyksiäkin lienee luvassa.
Miten kokousjärjestelyt ovat edenneet ja mitä odotuksia sinulla on tulevalle kokousviikonlopulle? –Kokoustiimi aloitti treenaamisen hyvällä peruskuntokaudella elokuussa, loppuvuodesta kiristimme tahtia ja keskityimme lihaskunnon vahvistamiseen. Viime aikoina olemme keskittyneet tekniikan hiomiseen ja loppurutistusta varten informaatiokanavat on avattu ja osallistujien akreditointi on täydessä vauhdissa. Kokoustiimi on varautunut vuodattamaan verta, hikeä ja kyyneleitä ennen viimeistä herkistelykautta, jotta kunnon ajoitus kokousviikonloppuna sattuu kohdalleen. Hyvällä sykkeellä mennään koko viikonloppu läpi, periksi ei anneta, siihen ei tyydytä että vain parhaamme yritämme vaan koetamme ylittää itsemme ja tehdä huippusuorituksen – odotamme siis hulvatonta meininkiä D-Tyyli 2015 Aluevuosikokoukselta!
Teksti ja kuva: Eija Tervonen ja Sanna Lehtomäki

You may also like...